Direktlänk till inlägg 13 november 2018

Blogga

Av O - 13 november 2018 23:27

Nu när jag går mitt sista år på gymnasiet, och är väldigt skoltrött har jag under den sista tiden velat öppna upp en blogg...för att bara få skriva av mig lite då och då, när jag känner att det behövs!

Asså, just nu så borde jag väl inte sitta här o skriva med tanke på hur mycket urwt visar...men har sovmorgon imorgon. Börjar inte förrän klockan två på eftermiddagen, men endast en lektion. Så muppigt att lägga bara en lektion på en dag, och så sent.


Dagen idag har varit massa plugg efter att jag kommit hem från skolan vid tre-tiden, sen käkade vi middag hela familjen framåt en halv sju! Jag var jättehungrig, eftersom inte skolan serverade nån favvo-mat för mig idag...brukar inte vara god alls!


När jag hade käkat klart vid sju, så var det bara att fortsätta plugga vidare (prov i engelska på torsdag för mig, eftersom jag var sjuk på den dagen då provet gjordes förra veckan) och sen ett prov på fredag med i historia!


Då jag hade pluggat nästan klart vid halv nio, så kom jag på att jag hade junte varit på toaletten alls sedan jag kommit hem och just då var jag jättekissnödig. Så det blev raketfart in på toaletten, och därinne satt jag o kissade i fem minuter!



När jag hade kissat klart så var det till att fortsätta plugga lite till, fram till halv tio. 


Har kollat lite Facebook, och läst lite bloggar innan jag själv öpnnade denna bloggen nudå!


Och även spelat lite spel på datorn oxå, men nu så ska jag snart krypa i säng!





/Kram & godnatt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards